Интернет страната www.sport-m.com.mk користи т.н. колачиња (cookies) кои се неопходни за непречена работа на веб страницата.
Исто така, покрај неопходните колачиња би сакале да примениме и аналитички колачиња и колачиња за маркетинг, за кои ни е потребна Ваша согласност. Согласноста можете да ја дадете одвоено за посебна намена или пак за сите одеднаш.
Со одбирање на полето „се согласувам“ Вие ја давате Вашата согласност за сите видови на колачиња: неопходни, аналитички и колачиња за маркетинг. Со одбирање на полето „не се согласувам“ Вие не се согласувате со користење на аналитички колачиња и колачиња за маркетинг.
Аналитички
Аналитичките колачиња овозможуваат следење и анализирање на активностите на корисникот на веб страницата за подобување на функционалноста на веб страницата, односно на нашите услуги. За анализа се употребуваат алатки на Google Analytics.
Маркетинг
Овозможуваат објава на огласи од Спорт М на други веб страници и друштвени мрежи и тоа прилагодени на Вашите интереси.
Изберете дали се согласувате да се користат колачиња (cookies)
Спорт М е компанија основана во 2004-та година со домашен капитал и во моментов работи само на територијата на Република Македонија. Основна дејност на компанијата се увоз, дистрибуција и продажба на спортска опрема. Спорт М е ексклузивен дистрибутер на Adidas за Македонија од 2006-та година и претставува водечка малорподажна мрежа на спортска опрема на оваа територија. Покрај Adidas како водечки бренд на компанијата, Спорт М е ексклузивен дистрибутер и на други светски познати брендови како што се: Puma, Salomon, Atomic, Speedo, 4F, Outhorn и Color Kids. Покрај овие брендови, Спорт М е овластен дистрибутер на: Nike, Lacoste, Vans, Timberland, Under Armour, Gri Sport, Fila, Reebok, Converse, Rider и Ipanema. Малопродажната мрежа ја сочинуваат 23 продавници од кои: 5 се Adidas store, 15 се мултибренд продавници и 3 аутлет центри.
Цел и Стратегија
Целта на Спорт М е да понуди најдобри производи со непобедливи цени. Компанијата ќе понуди добар, квалитетен производ и колку е можно подобра услуга, со цел купувачот да го добие она што го посакува и сѐ со цел да се оствари колку е можно подобра и подолгорочна комуникација. Во исто време, компанијата ќе биде водена од коректно и професионално однесување кон своите клиенти во насока на одговорно водење на бизнисот.